SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Thursday, November 11, 2010

My Games. .



huhuhu. . . ne la game yg wat aku lalai. . act game nie dari fb. . hahah minat bha. . dah level 34. . huhu dalam sejarah main game sampai level mcm tue. . . (konon). .macam x pernah main game jew kan. . ntah la game nie menemaniku sepanjang latihan industri. . boring2. . game la jawab nya. . haha. . . bez oo. . walaupun nampak macam game kanak2 riang. . hehe act, not girls only play diz game. . walhal my^^ pown main juga. . ..a.a. . . haha terpengaruh ngn aku la nie. . ceywah. . betul kew bi aku guna tue . . maklum la. . low bha law ber BI2 nie. . hehe x besa aku cakap mat salleh nie. . tp kna besa kan juga. .anywhere. . serabut kan kepala otak tgk decoration cafe aku tue. . hehe xde kemarin bha. . aku hentam jew. . .tp bg sesape yg x pernah main application nie. . try la. . pastinya korang heppi. . cam aku. . huhu. . heppi ka???


p/s hehe jangan lupa jadi neighbour aku erk. . . x pown join keje ngn aku dalam game nie. . hehe kurang pekerja nie. . . hhehe smile always. . muaaaahhh. . !!

No comments:

Post a Comment