SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Wednesday, October 20, 2010

My feeling. .


Salam. .

Sedihnyer aku rasa ari niey. .xtaw nape. . mmg aku sedih dye wat mcm tue. . pmpn mana yang rasa tenang kena wat mcm tue.. Ya Allah! berikanlah ketabahan ngn hambamu ini. . sesungguhnya yang baik semua dari mu ya Allah..amin...ntah la sejak kebelakangan nie..hati rasa x menentu..rasa nk marah org jew..tp xde yg fhm kehendak hati ku. .kenapa? mengapa? dye sanggup wat mcm tue. . bohonglah aku x jelez kan. . hati aku sakit ya Allah..tp aku redha dengan ketentuan mu..mungkin aku belum menemukan cinta yang benar cinta dari sorg yang bernama kekasih... sesungguh nya cinta ku kepada mu ya Allah. . biarlah...mungkin bukan jodoh ku dengan dye..hehe xpe la..skg nie aku nk fokus stdy...pada si dye...harap ko bahagia di sampingnya. . aku hepi tengok ko bahagia dengan dye. . plz la jgn lukakan hati perempuan lagi. . :(


- z'la -

No comments:

Post a Comment