SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Monday, November 22, 2010

Last Day


Last day ku di Prodata hari ini (22 Nov 2010). . .

hmm sedih pown ada niey. . . . heppi pown ada gak. . . dapat menamatkan latihan inustri hari ini. . . actually hari jumaat (19 Nov 2010) lagi dah habis. . .tp x taw nape. . .aku bole demam. . . fuhh !! selesema + flu . . huhu mmg dasyat. . . pagi tu mmg x larat nk bangun pown. . . . rase berat jew kepala waktu tue. . . tp its ok la. . . nasib baek di terima permohonan cuti ku pada hari tersebut. . . . and aku terpaksa lah mengganti hari nie. . . . turun keje dalam keadaan badan ku yg x sihat nie. . . . nk buat mcm mana. . . surat pengesahan tamat latihan indusri ku belum di tandatangan oleh supervisor ku. . . . terpaksa jua la aku turun keje ari nie. . . ermmm kena enjoy hari nie. . .last day kan . . . . t kena bulih jua dengan helpdesk yang berlambak. . . hahaha nie msti sebab aku cuti hari jumaat tue. . . . . . . . . . . jurutknik nie. . mmg bergantung ngn aku jew la. . tp xpe. . aku buat coz dah mnjadi tanggungjawabku sepanjang aku disini. . .

huhu petang2 mcm nie, pukul 2:36 p.m Prodata sunyi jew. . . aik xde org kew. . . mana semua hilang customer nie. . lengang jew hehehe tp xpe. . . sempat juga aku b'blogger kejap. . boring2 kan. . hehe. . . . fuhhh ! xlama lagi. . . aku meningalkan bum sabah. . . hehehe. . . nak balik kuching dah. . dimana tarikh keramat itu. . . 28 Nov 2010. . . yeayhhh balik. . . . tapi. . . sedih juga nie. . . :(

hmmm sampai sini jew la cerita ku. . . xtaw nk tulis pe lagi r. . .


p/s ceritaku. . . khas untuk mu. . . lover

No comments:

Post a Comment