SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Monday, December 5, 2011

MalamSeparuhDingin


Bismillahirahmanirahim. . .


Pelik jew tengok tajuk entry mlm nie. .heheh dengan kerendahan hati, maka tercipta lh tajuk entry kli nie. .hihi. .wlpn mlm nie cuaca mlm nie x mngizinkan aku utk berceloteh pnjg. .aku ttp nk post smething jg. .hihi coz jwpn nyer sng jew. .nie kn blog aku. .so suka hti lh. .hihi. .hmm act, aku skg nie tgh mnhitung hari. .ceyh ! Mcm lagu diva krisdayanti pulak. .huhu lantak lh ! Yg pnting puas hati. .haha

Malam-malam aku sendiri,
Tanpa cinta mu lagi (sapa yg berkenaan hihi),

BORING tahap cipan nie. .help me think something nk bwt apa. .nk stdy, krg chpter 1 pn x lps. .haha pnya tebal tue buku java. .tenganga mulut, berpinar mata, terburai otak mo baca tue notes ! Hahaha nasib bek aku x mo jd programmer, klu x awl2 lg dh gila. .hihi awl2 aku dh book bilik ket tanjung rambutan. .haha nauzubillahminzaliq. .

Hmmm apa yg aaku merepek nie. .ngahaha ! Xda kaitan langsung ngn title d ats ! Terkeluar tjuk nie. .huhu. .mgkn lps nie, jarang r dpt update entry dlm SIML nie lg. .waaaaa sodey nyer :( coz aku tau line dg ket umah aku. .kalah siput. .hahahaha line dg mcm t**k. .haha bengang. .!!!!! Apa2 pn manfaat kn masa yg ad. .hihi utk berblogger. .tp kn mo ad idea, bru dpt post smething. .heheh. .

Ok lh readers ! Aku pn dah merindui bntal . .haha nk tdo, sok ada kursus lagi. .bangun awl lg seperti biasa. Plus ngn cuaca yg x mengizinkan mata aku utk bjga mlm nie hihi. .tdo dl. . Assalammualaikum wbt. .
Published with Blogger-droid v1.7.3

No comments:

Post a Comment