SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Friday, December 3, 2010

Kisah ku. . .



Kesedihan ku. . . x dapat aku nak gambarkan dengan kata2. . .why ? why ? why ? hurmmm. . . aku dah give up. . pada insan itu. . . apa gunanya ko buat macam nie. . .x menguntungkan sesiapa pun. . . aku just nak tahu, why buat aku mcm nie. . hmmm oooo my blog. . ket cnie jew la aku dapat luahkan semuanya. . .aku x suka dikhianati, aku x suka d curangi lagi mcm dulu. . . tapi kenapa ?? kenapa ?? dari sudut mana ko lihat aku nie. . . . aku bukan xde perasaan. . . kepergian untuk sementara, mungkin akan membuaat kan kita kenal akan diri masing2. . . . Ya Allah, Ya Rabbi. . . . . aku terlalu lemah dengan ujian mu Ya Allah. . . hurmmm aku x taw, mengapa semua ini terjadi. . aku dah try sentiasa memaafkan org. . . tapi kenapa dia x hargai HATI aku nie. . . . .aku harap suatu hari nanti kau akan sedar dengan perbuatan mu. . n terima kasih memberikan kasih sayang ket aku. . . aku hargai semua tue. . . tapi hati ku cukup terluka dengan semua yang ko dah buat. . . . aku minta maaf if aku x seperti dulu lagi. . . . aku akan cuba cari bayangan ku dulu. . . . . . . . .

p/s Hati Yang Terluka :(

No comments:

Post a Comment