SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Thursday, December 2, 2010

Sepetang yang dingin


~~Petang ini~~

Cuaca x berapa elok ket poliku sekarang nie. . . baru kejap tadi panas sehingga kan migrain aku datang lagi, sekarang bersamaan 5:03 p.m dah nak hujan lah pulak. . . .awan seakan-akan memahami hati ku. . hehe mendung jew cuaca ket luar nie. . . . membuatkan aku menjadi malas. . . peace~~~~~~

Act, aku bersyukur ke hadrat Ilahi. . .Alhamdulillah ya Allah report LI aku diterima. . walaupun ada kesalahan kecil yang aku telah buat, . . . hehe suka ati aku jak p justify all the perenggan dalam report aku. . . nak nampak kemas kunun. . !! hehe padan muka aku. . . apa-apa pun thankxx 4 the lecturer yang check hasil kerja aku tadi. . . .diterima beb !!! muuuaaaahhxxxx !!!

xde la aku nak print balik kan. . . hehe mahal tue. . . . mencecah RM60 duit aku nak print report ya. . . . heheh dugaan tuhan. . . aku bersyukur ya Rabbi. . . atas semua dugaan & ujian dari Mu. . .erm dah la. . . malas story sal report tue gik. . . hehehe

Petang nie, aku sendiri la. . . . . . music please !! hehe ~~~~~petang ini ku sendiri, menemani jiwa yang sepi~~~ ceywah ada2 jak la. . . . hehe keboringan tahap gaban dah aku nie. . .. erm x taw nk wat pe lagi. . . boring de jak di poli tok ! hehe. . . .

Apa-apa pun aku kena manfaat kan cuti yang ada nie. . be4 sesi perkuliahan bermula 10 disember nie. . . adoiii sem 5 dah aku sekarang !! chayokk2 kak senior !! @.@ . . . . hehe aku dah senior wei. . . erm. . . .tapi still muda lagi. . . hahaha

p/s erm dah la sampai sini jew la aku nak share petang tok. . . .kepak jari ku taip ayat tok !! hehehe baru nak belajar cakap org sarawak. . .

No comments:

Post a Comment