SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Saturday, February 5, 2011

Diriku. . .




Intan depan mata. . kaca juga yang dicari


Bak kata pepatah diatas. . hmm kenapa x menghargai peluang yang ada depan mata. . kenapa perlu mengejar sesuatu yang x pasti. . . aku pelik org zaman sekarang nie. . x cukup kew dengan apa yang Tuhan dah sediakan untuk kita. . . kenapa perlu nak mengejar sesuatu yang bukan milik mu. . .rabbana. . ya Allah, sesungguh nya aku bersyukur dengan apa yang aku terima sekarang nie. . .mungkinkah ini balasan dari kesalahan masa lepas yang aku dah buat. . . ya Allah, ampunkan segala dosa-dosa ku. . .


kenapa perlu aku yang memahami dia. . sedangkan hati ku pernah kew dia cuba nk fahami ?? cnfius, celaru kepala otak ku sekarang nie. . bagi la jalan untuk menyelesaikan masalah ini. . sekarang kepala otak ku dah buntu. . hmmm kalau ada masalah tentu ada penyelesaian nya kan. . teori Math yang aku pegang selama ini. .
Tapi dalam keadaan aku sekarang ini, adakah jalan ?? untuk aku selesaikan. . . ligat otak ku berfikir dari siang td. . sampai mgrain ku attack kepala ku nie. . hmmmm


aaarrrgghh!! kenapa diam tanpa kata-kata. . kenapa perlu menyepi tnpa sebarang reason yang boleh menenangkan jiwa ku kala ini. . aku rindukan saat itu, . . tapi dah terbatas dengan kelukaan yang aku alami sekarang nie. . sungguh! aku nk balik saat itu. .tapi. . . . .adakah masih ruang kemaafan di hati ku untuk insan bernama dia. .


Dimana janji2 itu. . dimana. . . kenapa lah saat2 aku memerlukan org itu. . saat itu lah juga dia buat hati aku sakit, menderita. . nak nangis?? arggghhh bukan la prinsip ku. . oh blog ku! aku minta maaf terpaksa aku luah kan semua disini. . .nak bercerita dengan sang teman. . malu menyelubungi benakku. . hmm aku stress kew? aku kecewa?? aku pun x pasti sebenarnya. .




~ziela_admin~

No comments:

Post a Comment