SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Wednesday, February 2, 2011

Persoalan di kotak Minda ku. .


Kenapa?

kenapa. . kenapa. . perlu ada dia antara kita. . kenapa? hmm tidak cukup lagi ko nak sakitkan hati aku ini. .ko ingat aku nie apa. .arrggghhhh! . . kenapa la mcm nie. . adoi. . . kalau boleh aku putar balik masa nie. . hmmm tentu aku x mcm skg nie. . ouucchh! kenapa aku kenal ko. . hei. . problem=masalah yang aku hadapi nie. . dari bulan2 sebelum nie lagi. . wake up admin! dah mcm2 dia wat ket ko nie. . x kan x nmpk lagi. . (bermonolog sendiri). . hmm ya aku nampak semua apa yang berlaku nie. . aku jew x serik2. . masih lagi terus-terusan bermain dengan api yang memakan diri sendiri. . akibat nya. . aku yang lemah kan. . OH Tidak! jangan kuasai minda and hati ku ! aku benci semua nie. . !

if lah hidup seindah cerita fairy tale. . hmm bez nyer. . jumpa putera impian yang setia dengan kita. . .fuiiiyooo
bermimpi dan berangan lagi la nie. . hehe. . . kalau mcm tue la kan. . bahagia jak hidup semua org kan. . . x perlu kita meragui cinta dan kesetiaan c jejaka tersebut. . ceyhhhh. . hehe



~ziela_admin~

No comments:

Post a Comment