SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Saturday, March 19, 2011

Entry Petang Sabtu!


"Assobaru Minal Iman"

hmm sungguh bermakna kata2 diatas nie kan....sabar itu separuh daripada iman.. hanya dengan kesabaran jew aku boleh berjaya sekarang nie...tapi mampukah aku bersabar sekarang nie..tention tahap dewa..test berlambak..projek lum lagi siap2..haha! boleh lagi berblogging nie..aduh anak sapa la nie.. =)

xpe kesabaran tu penting ziela, motivasi ptg untuk diri sendiri...walaupun dalam hati mmg dah risau, otak dah bingung..ouucchh! mana aku nak cari solution nie nak solve problem aku sekarang nie.. =((

agak2 nya apa jadi ngn sem depan ek, kalau dah sem nie..busy memanjang..huh! sem depan lagi, projek tue beb! berdasarkan observation aku, tgk senior2 wat projek dorg..hmm tercabar juga la.. haha! apa ndak nya, killer tue beb! kalau dah kena shoot ngn panel masa present..adoi! terduduk kita nak fikir lagi hal tue..

btw, itu cerita untuk sem depan ziela..sem nie pown x habiz lagi..tinggal nak tunggu countdown nak present semua projek. 28/03/2011, cantik kan tarikh nie..hihi tention aku, dah kena present semua pada tarikh tue! fuh, kiranya..kena shoot hari yang sama la nie, xpe aku harap team aku boleh smash balik! hahah! Insya-Allah.. doakan kami org k!

hmm, so secara konklusinya..kawan2 ku, kita kena lah bersabar mengaharungi dugaan sem nie, walaupun berat..hmm ada kebaikan dibalik tabir nie...heehe =) ..ceyh! semangat nie aku..lepas dah terlajak beberapa adegan tido mati tadi! ahaha!

k la sampai sini celoteh ptg nie, see ya!


ziela_admin
05:52 p.m

No comments:

Post a Comment