SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Sunday, March 20, 2011

Menyampah!



haiz syittt! malas betul macam nie, kira ok la aku dah prihatin mcm nie. . . ko nak aku jadi mcm dulu lagi ka??? buat org panas jak! dah aku pening kepala nk fikir sal final. . menyesakkan betul lah!! hey, nie la kelemahan manusia bukan nak berterima kasih. . . memang cibs betul!

kalau mcm nie, susah nak ada commitment. . . bek jangan mengada2 nak melibatkan diri ngn masalah menyesakkan hidup nie! kenapa la ada juga manusia mcm tue, ya Allah bukakan lah hati org tue supaya tahu "BERSYUKUR". . fedup betul asyik2 mcm nie jew. . macam x da kesudahan dah. . . tolong la ya! aku pun bz juga, at least aku luangkan masa aku nie untuk ko! buat aku tention jak sekarang nie. .

lain kali kalau susah nak commit ngn org, jangan nak memandai bagi orang harapan. . ini tak! memang nak kena juga! manusia2. . penat2 ko tue, penat lagi aku nie. . dah la kena menjaga hati org nie mmg susah! rimas betul aku dengan masalah yang sama setiap hari. .hey. . .


mode: sakit hati + kecewa + rasa nak bagi penumbuk jew


ziela_admin
07:50 p.m

No comments:

Post a Comment