SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Sunday, May 22, 2011

OMG!


sampai hati kan dia delete post aku. . hemm kalau ya pun x suka aku post mcm tue. . cakap jew la. . jangan la nak delete sesuka hati. . aku akan ingt apa yang ko dah wat ket aku nie. . jangan risau selepas nie aku x kan post apa2 lagi untuk ko. . harap ko bahagia jew dengan tindakan ko tadi tue. . and terima kasih kerana menyedarkan aku untuk berfikir tentang kejujuran ko dengan aku. . aku xkan lupa semua nie. . . .tentu sedihkan org buat mcm tue. . .mcm hina sangat kita nie pada pandangan mata dia. . . aku akan pastikan selepas nie, x kan post apa2 untuk ko lagi. . itu janji aku. . aku taw bukan hari nie jew dia buat aku mcm nie. . dah banyak kali, so rasanya tahap kesabaran aku dah sampai ke peringkat maksima nya. . .

p/s mood :(

ziela_admin

No comments:

Post a Comment