SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Monday, May 23, 2011

Ya, aku???


ya, aku. . memang kecik hati ngn apa dia buat. . mcm xda perasaan jak di buat nya. .so, sekarang nie wat la apa yang ko suka. . bek wat hal sendiri. . daripada kita terus rasa x d hargai mcm nie. . . mungkin hal kecik bagi dia. . tapi tidak bagi aku. . . bodohkan aku??? terus-terusan di permainkan. . dussshhh! sakit hati. . .hmm kenapa lah selalu jew jadi mcm nie, x cukup2 lagi ka dengan apa yang ko dah buat ha? ka ko nak tambah lagi sampai aku nie nak jadi arwah baru ko puas hati? sapa yang x marah beb, kita punya sayang gila dekat dia. . boleh2 wat mcm tue. . . apa yang aku perasan, kalau org lain xda pula dia wat mcm tue. . . mungkin aku kena fikir balik semua nie dari terus membelenggu otak aku yang daah tepu ngn masalah yang sama jew tiap hari. .

p/s mood :(

ziela_admin

No comments:

Post a Comment