SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Sunday, January 9, 2011

Bila Hati Berbicara




Sukar untuk kita berkata tidak bila dah hati berbicara. . . .kata orang kata hati nie always betul. . . ya ka ?? erm xtaw gak la. . . haha aku nie ada hati ka ?? memang la ada hati. . kalau x mcm ne nak hidup. . . HATI. . . . hati aku dingin saat ini, . . . . erm salah ka aku nak mcm tue. . . bkn nyer x bersebab pun. . tp haiz. . . jeAlous, Jealous, jEalous, jealOus. . . . tell me sapa yang xde perasaan ini. . haha hati batu. . . . . kalau ko x buat dulu, tiada la aku macam nie. . . . . nak sangat aku jadi dingin kan. . ok la. . . sekali dah orang wat mcm tue. . . mesti sukar kita nak trust orang tue lagi. . . . hmmmmmm saranghae. . .nyah ! aku x suka. . haha owh blogger, . . teman setia ku. .aku nak nangis. . cry on my shoulder. . lagu nie layan juga la walaupun aku x minat ! hmm dia selalu cakap. . xde apa2 juga uda. . argghhhhh why ? b*n**K juga. . .kalau teda apa2, apahal ko cinta mati hah! sakit aty ku. . . ah ! peduli apa aku. . malas dah aku layan cinta gila mcm nie. . .memenatkan otak ku. . .Ingat zila, xde apa yang boleh lemahkan ko! aja2 fighting. . lelaki tolak ketepi, sekarang aku nak darab, tambah n and bahagi masa aku untuk study, family. . hehe apa aku cakap ini, taw la minat math. . . saje jew tue. . aku nak jadi kan motto hidup. . misi and visi harus dilaksanakan dulu. .

~ziela_admin~

No comments:

Post a Comment