SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Saturday, January 8, 2011

Yess Kak Long. .


if di hidangkan segelas coffee. . confirm aku x ngantuk lagi. . . . . yummy3x. . . lazat. . . bila aku minum hahaha ingat ngn korean drama "coffee prince". . . hehe mengada-ngada kan. . . taw x pe. . act, xde la aku nak share sal coffee prince tue. . . aku juz lama x blogging nie. . xtaw nak buka topic apa petang nie. . . blur. . .and samar2 penglihatan ku. . hahha aku pown xtaw nape. . . kondisi badan x stabil la. . .agak nya aku tido pukul3 lebih semalam. . . . hahaha ndak ke hang kepala ku. . .hoho kalau la tyme nie ada kuliah. . haha terutamnya class java. . hahha confirm En Zakir lecturer ku. . . say macam nie "Kak Long, dah siap ka??? x pown mcm nie. . Yess Kak Long" hahhaha melekat dah nama tue ngn aku. . . kak long. . hehe sesuai la sangat. . . aku kan the eldest dalam sibling aku. . huhuh but still 21 old okey! hehe dalam usia ku meningkat nie. . . tetiba risau la pulak. . haha bnyak lagi x tercapai. . . nak masuk U. . .haha kalau dapat la. . x pown masuk I jew la. . haha. . . dongeng btl. . .hmmm suasana macam nie. . . start la aku rindu ngn family. . .adoi. . dun worry bape bulan jew lagi merantau ket tpt org nie. . x maw la sedih2. . . happy, happy, and happy. . . . . . yahhhooooooooooooooo !! hehe dah melebih2 lah pulak. .

Heheh tengah on call nie. . . . nyaring nya suara adik diana tue. . haha sabar jak la. . tp best ada adik kecik nie. . . arrrggghhhhh rindu aku ngn c cimoi. . huuhu my bespren ket rumah tue. . . haha my bodyguard. . . my sweetie. . . . dah besar adik aku. . . .macam ne la dia ket sekolah tue yee. . . . thinking, thinking, and thinking. . . . hehe. .
dah adik aku tue badan size kecik jew. . . macam aku zaman2 baby dulu. . .baby x cukup bulan nie. . . adoi. . hehe x maw mengenang kisah lampau. . hehe malu bha. . shy. . eh samalah meaning nya tue. . .huhu erm . .


~ziela_admin~

No comments:

Post a Comment