SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Wednesday, January 26, 2011

Uuuuulaalaaaaaaaa~~~ opppppsss!




Bila cinta kini,
tak lagi bermakna,
yang kurasa kini,
hanyalah nestapa. .

ditinggalkan. ..............

Opppppssssssssss! lupa lirik. . ^^


Bila di hayati alunan melodi lagu 'bila cinta' ost lagenda budak setan. . . . hmmm rasa nak nangis pown ada. . ooowwwwhh real life! hmmm persetankan la dorg yang suka ati nak judge aku. . ! ermmmm kekasih. . sinonim my lover. . n my future. . . huh masa bercinta semua indah. . . .

Pergi nya dirimu,
Merobek jantung ku,
Hinggaku terjatuh,
Dalam harapan


Hahhaha jiwang ka aku, aku nak test sampai tahap mana feeling aku sekarang nie. .maklum la petang2 nie. . rasa xde mood jew. . why tuhan pilih aku untuk lalui semua ini. . astaghfirullah al-azim. . istifar ziela. . rasa2 dapat kew jadi kenyataan mimpi aku tue. . hmm still bingung. . aku banyak keje, di tambah lagi dengan masalah yang sama. . . ooooohh! sis. .kalau ko ada ngn aku sekarang nie. . .mesti aku dah nangis puas2. .hmmm :(

kusebut namamu di setiap doaku,
bangkitkan setia kenangan tentangmu,
yang ku dapat hanyalah
bayangmu. . .


hmm sukar aku nak nafikan, memang ini la terjadi selama ini. . kalau ada yang faham dengan lirik lagu nie. . gitu la perasaan admin saat ini. . . .di luar jew nampak hepi kan. . aku selalu berdoa, agar setiap kali aku bangun subuh. . .dapat lupakan hal2 yang lepas. . tapi. . . . . . . . . . . . . . . .

Dalam Harapan. . .


~ziela_admin~

No comments:

Post a Comment