SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Thursday, April 21, 2011

Debaran Kian Terasa


hmm apalagi esok start dah paper aku.  .  Java Programming I. . . erm berdebar juga tunggu hari esok nie. . almaklumlah, paper penting juga nie. .paper nie kena lepas untuk aku continue pula modul Java Interactive di Sem 6 a.k.a Final Sem . . erm x sangka. .nk jadi super duper senior dah aku ket poli nie. . hehe  apa2 pun wish me luck guys!. . thanks to my mom and dad. .banyak bagi aku nasihat dan support aku dalam bidang yg aku ceburi nie.  . . . alhamdulillah, x lupa juga kepada lecturer2 JTMK. . thanks a lot. . and my friend yg byk membantu aku dalam sem nie. . . TERIMA KASIH yang x terhingga dari admin. .hehe. . . dan buat yang tersayang TQVM. .  =)


aku harap sem ini, aku dapat buat yang terbaik. . . amin. . 


ziela_admin

No comments:

Post a Comment