SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Saturday, April 2, 2011

Rindu!~



sunyi nya malam nie. . berteman kan lagu sad sonata love story. . . . akhir2 nie, x blh dah koling selalu. . hmm faham juga keadaanya yang bz ngn keje, aku pulak bz stdy. . hmm sabar lah sang hati. . kita ada tanggungjawab masing2 kan. . kena sempurnakan dulu tanggungjawab kita nie. . hmm mana bintang, yang selalu menemani sang malam yang kelam nie. . . . . . jika bintang ini mampu menyampaikan salam kerinduan ku ket dia kan best. . aku harap dia pun sama merindui aku disini. . . .seperti mana aku merinduinya. . .

aku harap bintang nie akan terus berkelip dan bersinar terang malam nie untuk mengelak kan sang hujan membasahi bumi Allah s.w.t. . amin. . . susah nak dapat tido malam nie, walaupun baru beberapa minit tadi dapat dengar suara dia. . hmm segar lah pulak. . hihi. . .

macam mana nie, aku dah cuba x nk amalkan tido lewat nie. . . dah la exam nak dekat dah. . risau nya bila sebut sal exam. . . risau sangat2. . . semakin lama stdy week nie. . semakin menjadi2 lah perangai malas menguasai diri nie. . adoi!~ xtaw nk wat apa. . nk stdy, xtaw nk start dari mana. . hmm semua perlu kan daya ingatan. . hhhh :(

semoga selepas malam nie, aku akan dapat solution tuk menyelesaikan masalah aku nie. . xda mud la pulak nak berblogger malam nie . . daaaaaaaa. . see ya!!

ziela_admin
11.44 p.m

No comments:

Post a Comment