SlideShow -->>>

Leave Ur Comment

Wednesday, April 27, 2011

Lega!



tup2. . dah hujung sem. . haha lega! exam dah habis tadi. . syukur alhamdulillah dipermudahkan semuanya, walaupun agak terkejut ngn soklan2 exam kali nie. . hihi :) centeralized question. . susah nk spot apa yang nak kuar. . apa2 pun semuanya dah berakhir ptg tadi. . . tepat pukul 4.30 p.m tadi. . .AKU MERDEKA! :) :) untuk sem nie la. . . .sem depan belum lagi. . . . .aku harap semuanya berjalan lancar selepas nie. .amin. . . 

Other Story, hihi :P saja nak share. . .haha lagi 2 hari nak balik ke kg halaman. . ceyh! begini la nasib hidup di perantauan. .mcm raya la pulak kan. . . .hukhukhuk. .x sabar juga nie. . apa2 pun ENJOY dulu ngn kawan2 sok. . .released tention exam!!!! haha be4 balik sabah hari jumaat nie. . .Yess!! cuti 2 bulan kali nie. . apalah aku nak buat nnt kan??? housewife? hehe :) lama lagi. . . penganggur terhormat?? haha mcm nie jew jawapannya kan. .  belum fikir lagi. . .yg penting, my mom said tadi. . ada kejuutan untuk aku. . hehe x sabar nya. . apa la tue erk?? mom  curious nak taw nie. . . hehe

Pada saat ini,. . .semua org tgh lepas gian online puas2. . hehe termasuk aku la. .lama x update blog kan. . rindu pulak nak bercerita. . .:) :) ehem2 nak cerita apa tue <------ ala xde benda pun. . huhu mood lagi nak balik sekarang nie. . nak taw bila tgk org sorong bagasi. . ala mcm dalam AF tue. . hihi jeles juga la. . .mesti dorg2 tue tgh lepas rindu ngn family kan. . tambah2 lagi kalau cm kita nie study jauh2. . . berkilometer juga. . . . .hhaaha salah tue, bukan setakat kilometer, . . kalau dah naik belon nie. . org sarawak cakap r. . .men redah jew sesuka hati bahasa org. . Ah lantak lah! hihi yang penting aku tgh hepi sekarang nie. . jangan marah2 ya member dak srwk nie. . pinjam kejap jew words tue. . 

ziela_admin

No comments:

Post a Comment